"Ce qui barre la route fait faire du chemin" (Jean de La Bruyère - 'Les Caractères')

lundi 28 avril 2008

So far away...


Quand je pense que la semaine prochaine, je serai si loin de tout ce remugle franchouillard.

Moi, à la différence de Nicolas S., j'ai vraiment choisi la rupture.

Je pars pour un bref séjour dans un des pays les plus inventifs qui assurent l'avenir du monde (ce n'est pas la Chine) mais où les maladies contagieuses pullulent encore.

C'est loin, c'est humide et personne n'y a jamais entendu parler de Carla Bruni.

Je viens de récupérer le visa qui va me permettre de m'y envoler samedi.

5 commentaires:

Anonyme a dit…

Alors bon séjour ... en Inde ???

Anonyme a dit…

Vietnam.

Anonyme a dit…

I have been browsing on-line more than three hours these days, yet I by no means discovered any interesting article like yours.
It's beautiful price enough for me. In my opinion, if all webmasters and bloggers made good content as you probably did, the internet shall be much more useful than ever before.

Also visit my webpage voyance gratuite

Anonyme a dit…

Can I simply just say what a relief to discover somebody that genuinely understands
what they're discussing on the web. You definitely realize how to bring a problem to light and make it important. A lot more people really need to read this and understand this side of the story. I can't believe you're not more popular given that you certainly possess the gift.

Also visit my site; voyance

Anonyme a dit…

Great beat ! I would like to apprentice while you amend your site, how could i
subscribe for a blog web site? The account helped me a acceptable deal.
I had been a little bit acquainted of this your broadcast offered
bright clear idea

Also visit my blog post ... voyance en direct